another day in paradise.

Heej alla, har inte blivit så mycket bloggande varken idag eller igår. SKÄRPNING GABBSAN :) Idag har jag inte gjort så mycket mer än att plugga och gå i skolan. Jo förresten, baby och alex kom förbi en liten stund och sa hej. Aja, nu ligger jag i min säng och försöker komma på vad jag ska ha på mig imorgon... Imorgon har jag och baby elva månader! :) Gud vad tiden går snabbt, kommer ihåg vad han hade på sig första gången vi träffades, kan se hur han kommer gåendes emot mig och kan minnas hur pirrig jag var. haha! :p Kärlek är konstigt, har nog aldrig varit rikigt kär innan förutom när jag gick på dagis och dejtade Kalle, men då var dock endast jag tillsammans med honom, han hade förmodligen ingen aning om att vi ens var tillsammans! hahhaha! sweet! jaaja, börjar tidigt imorgon, eller ja allt är ju relativt. Nä nu ska jag sova babe's.

Kisses & sweet dreams babes! / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0