borta bra men hemma bäst.

Hejs alla! Glömde helt bort att blogga innan jag åkte till sälen, är nu hemkommen och med alla ben i behåll! :) haha! Var faktiskt jätte mysigt och otroligt skönt att komma bort, bort från tråkiga hatade helsingborg. Baby var helt underbar hela resan och ställde upp för mig i varje sekund. Det enda jag kan påpeka är att det var lite för kallt. En av dagarna sa dom på tvn att det tydligen var -34 grader i dalen. COLD!

Baby och jag såg bio på hotellet, åkte skidor, mös, bastade, festade och skrattade, så himla nice. (; Saknar Julia dock... Nä nu ska jag checka runder lite på olika bloggar och så vidare.

Kisses & see you later! / gabriella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0