HEEEJ BLOGGEN! ( skämtåsido )

Hejsan alla! :) Idag har dagen gått ut på att spela bobble trouble och shoppat lite på väla, blev tre par nya jeans leggings, olika nyanser och ett par hade dragkedjor ner till. porr! utöver det blev det två par vanliga svarta leggings. Så jag investerade inte i något stort idag direkt :) Men lite utfyllnad är alltid bra, inte sant?

Åh förresten, jag är så sjukt kär i ett par skor från nelly, har diggat dom länge nu men vågar liksom aldrig beställa dom. Är rädd att dom är för höga, klacken är 13 cm och sen platå, dom är sjukt snygga men jag lär bli 185 i dom? haha! Aja, men snygga är dom och dom är sjukt billiga. ( www.nelly.se ) Nä nu ska jag se om jag kan hitta på något nice, är uttråkad. Hörs senare eller imorgon! :)

Kisses & have a nice evening. / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0