hells bedroom.

Hejs. Ligger nu i min säng framför tv:n, likaså har jag gjort hela dagen. Orkar ingenting, vill ingenting äh just nu är jag bara helt jävla värdelös. Hur jag än vrider och vänder på saker och ting så blir allt bara precis som jag inte vill. Allt går emot mig, precis fucking äckliga allt! ( nu var jag mogen som lyckades få med så många svorord, creds to me! ) *pust* ,

Såg ett program om Victoria Beckham innan, blir så sjukt irriterad hur media orkar lägga energi på hur vare sig hon har opererat brösten, lyft knäna eller varit självdestruktiv! Visst är jag inte den som låter bli att läsa alla skit tidingar, men fy fan vad mycket roligare dom skulle vara om dom skrev om något vettigt och positivt. Jag vill inte se bilder på Victoria Beckham som petar sig i näsan, jag vill inte se bilder på Tyra Banks som tagits från en dålig vinkel, jag vill inte se Britney Spears må psykiskt dåligt, jag vill inte läsa en massa skit där inte ens hälften stämmer. Ge mig bra läsning, snälla och sluta hacka ner på alla "kändisar" dom är också människor? Dom borde väl ha lika rätt att ha sitt privat liv i fred som du och jag?

Nä, nu ska jag checka runder lite. Hörs imorgon i guess.

Kisses & sleep tight. / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0