Linda Rosing, ett skämt?

Hej alla! :) Kan nu meddela att jag precis sett klart programmet om Linda Rosing. Ingen jätte succé, däremot rättså skrattretande. Hur killar som ser helt okej ut och verkar helt normal smarta kan förnedra sig själva så mycket att dom ställer upp på att i tv jaga Sveriges "katt-kvinna" kan jag inte riktigt förstå...?

Hon verkar helt okej på insidan, förstår inte varför hon förstörde sitt utseénde så mycket. Hennes överläpp ser stelopererad ut och hennes bröstimplantat skriker efter att få komma ut. Hennes pissgula hår gör det ju inte direkt bättre. Nä nu ska jag sluta, det jag vill säga är att jag tycker oerhört synd om henne. Det måste väl funnits någonting annat som kunde göra henne känd? Eller var operationsbordet hennes sista desperata utväg in till kändisskapet? ;S

Aja, snart ska jag tvätta bort mitt smink och krypa ner under mitt varma täcke för att sova jätte gott!

Kisses & sweet dreams. / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0