"mini-dvärgar", moderskänslor och tvångstankar.

Hejs, sitter nu vid datorn endast för att jag har tvångstankar och var tvungen att skriva ett inlägg till innan jag sover. Är fruktansvärt trött och allmänt lat så det blir absolut inget roligt inlägg men i alla fall.

Dagen har gått ut på att vara i skolan, träffat baby och alex, och sett på tv. Såg ett as sött program, ni kanske också såg det? Dokumentären om "mini-dvärgarna"? (kommer inte ihåg vad dom kallades) Så sjukligt söta, fick "moderskänslor" för första gången in my life. ( illa eller bra? ) Skulle dock aldrig sätta mig i situationen att ha barn i denna åldern, först ska jag vara egoistisk, festa och plugga! Jag hinner byta blöjor jag med :) Back to the dvärgarna, dokumentären var riktigt gripande och faktumet att dom oftast lever jätte korta liv gjorde mig ledsen i ögat... 30 år var medel-längden. SAD! Aja, hoppas i alla fall att dom får riktigt bra liv även om det inte är så långvarit ;/

Nej, nu ska jag checka in min bilddagbok sen ska jag krypa ner i min säng. Börjar halv nio imorgon, med naturkunskap b och sedan följer en otroligt seg engelska b lektion. iih, måste ta tag i skolan.

Kisses & sweet dreams. / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0