sleep tight.

hejs igen. hyffsat många ointressanta inlägg jag hunnit skrapa ihop idag dåja ;d Är rastlös som ja jag vet inte vad och imorgon är det skola. suck! aja. Ska snart sminka av mig och sådär. Hörs imorgon.

Saker jag ogillar just nu:
- spetsiga skor.
- utsvängda byxor, sägs vara inne men förfan! det stinker.
- foundation fläckar.
- gympaskor, lacoste eller vafan som helst, sjukt gräsligt enligt mig. okej till mysbyxor dock.
- kaxiga typer som tror sig för mycket.
- vit ögonskugga.
- tant parfym.
- vodka.

Kisses & sweet dreams! / gabriella.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Spetsiga skor måste vara det absolut värsta som finns. Förjävligt rent ut sagt ;p

2009-02-04 @ 01:12:22
URL: http://sandranordin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0