som det kan bli (; ...

Hejsan och god morgon på er! Hoppas att ni sovit gott för det har jag! :) Drömde att jag satt och matade en flatcoated retriever valp som var undernärd med prima liv ost, ( ni vet sån joghurt, fast nu i ost tydligen ) Allt var så verkligt, jag vill ha en valp! Aja, hade ställt klockan på fem i halv sju, gick upp, hoppade in i duschen, sminkade mig och blev allmänt snygg. Efter det kom jag på att jag hade sovmorgon, som det kan bli! Retligt!!!

Nu ligger jag här och chillar i min sköna säng, ska nog logga in på spela.se och geeka mig lite. För det är nice, det är sån jag är! (; Hörs senare idag, i promise. Ikväll hoppas jag på fest, så bjud mig babes! (; haha.

Kisses & have a nice day! / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0