sov sött.

heejs alla, ligger nu i min sköna säng redo för att nanna gott. Börjar halv nio imorgon men ska vara redan åtta hos baby som ska åka med mig till skolan. så halv sju står klockan på. Det är nice! Åh, det börjar dra ihop sig mot sälen mina vänner :) Jag, baby, mamma, pappa och impa (hunden) ska åka bil till sälen där vi hyrt en stuga i fyra dagar. Lagom semester enligt mig. Okej nu ljög jag, den gick inte att boka längre haha! Hur som helst, vi åker den 15 iallafall :) Ska handla ny skidjacka, stavar, vantar, pannband och underställ också... Måste planera in det nu till helgen. Näe, nu ska jag smeta in min fejja med Roc's fuktighetskräm. Hörs imorgon, bloggar antagligen ifrån skolan!

Kisses & sweet dreams! / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0