sunday night.

hellu alla ;) Ligger i min säng och mår som jag förtjänar. Till och med mina fingrar strejkar... Blev kanske lite för mycket av det roliga igår om jag ska vara ärlig. Har härliga blåmärken på knäna och lite så, för jävlar vad golvet var halt. haha! Vi firade Dennis som fyllde tjugo år igår så det var därför ett party utan like med mina babe's. Efter det drog jag hem och somnade upp och ner i min säng tillsammans med min hund. Vaknade dock lite senare av att någon roade sig med att kasta snöbollar på min ruta och där stod han min egna prins :D hahaha ! hade visst råkat somna innan han kommit hem. Äh sånt får man ta. Aja, idag har jag sprungit runder med äckel-frissa och sminkrester sen igår och allmänt lökiga kläder. Nä nu ska jag nog spela lite. Hörs imorgon i guess för jag kommer definitivt att decka när som.

Kisses & sweet dreams. / gabriella.



jag och min nya vän: golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0