another day in hell.

Hejs alla (; Ligger i min säng och är inte alls på humör att blogga, har inte ens skrapat ihop ett enda inlägg idag. Blir mer imorgon jag lovar. Har inte mått så bra idag allt går liksom upp och ner. like a rollercoaster! Skoldagen var kort idag så jag och baby drog hem till mig och chillade, sen drog han och jag har suttit på samma fläck hela tiden och bara slappat. haha låter inte allt för bra. men iallafall sådanna dagar behövs ibland dom med. Händer i helgen förresten? Är sugen på att parta till det rejält :) Men som sagt, vi hörs imorgon.

Kisses & love. / gabriella.



Saknar mina girls, vad sägs om fest i helgen? :)
Kelly, jag och Hanna på bilden.

Kommentarer
Postat av: Kelly

Jag är fett på! :D

2009-01-28 @ 20:49:59
URL: http://kkelly.blogg.se/
Postat av: afas

har du msn?

2009-02-09 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0