friday night.

Hejsan alla! Längesen jag uppdaterade, typ 10 imorse huh? Dagen har varit ganska seg, har inte fått alls mycket gjort. Bara tagit det allmänt lugnt och väntat på att tiden ska gå. Ikväll skulle jag egentligen med gg och macki till laröd på fest, dock blev jag sjukt trött helt plötsligt så det blev en hemmakväll med mammsen och pappsen framför Let's dance. Sjukt tråkigt att Isabella åkte ut, hon är en av mina idoler. Ja, kanske inte så som ni uppfattar det nu men hon är så sjukt positiv, smart och har alltid ett perfekt svar på allt. Nog snackat om det..

Snart kommer baby hit och sover, eller ja snart och snart.. Ett kanske? Men ändå :) Ska bli så mys, ska krama sönder honom. myyyyyyys. Aja, imorgon hoppas jag på att jag får mig ett riktigt skratt, är riktigt sugen på något riktigt kul. :) Maybe en bra fest. Nog snackat, hörs imorgon i guess.

Kisses & sweet dreams!  / gabriella.

jjjjjjjjjjjjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0