good night

Hej alla! Lovade fler blogg inlägg idag dock har min dag varit stressad plus att det känns som om jag har fått feber eller något. Aja, lyckades kamma hem en ny ghd plattång denna gång rosa med en massa saker till. Helt oanvänd och i sin förpackning för endast 1050 kr på tradera. (Detta paket säljes för ca. 2000-2600 kr på salong) Me so proud! :D Min andra lyckades mamma tappa i marmor golvet vilket relaterade i en fete spricka längs med hela plattången. illa illa. Aja, ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig, ta body butter och fixa fötterna för att sedan sova för jävla gott i min nybäddade säng! :) Hörs imorgon eller så! :)

Kisses & sweet dreams! / gabriella.

grtrtgw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0