hello sunshine!

Hej alla (; Hoppas att allt är bra med er för det är det med mig. Idag tänkte jag plugga lite matte och kanske dra och sola med julia ikväll. ( om du läser, är du på? ) Imorgon ska jag fixa min nails, längtar faktiskt. vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på med dom, är sugen på något crazy mother fukkaaaah! :D hahaha. Skämt och sido, nej men kanske något utöver den vanliga franska? I alla fall, snart tänkte jag logga in på mammas dator och checka lite på tradera, är sugen på lite nya fynd! Tror mitt odd molly linne har kommit idag, men har inte orkat kolla posten så får väl göra det lite senare i guess. Hörs senare!

Kisses & have a nice day! / gabriella.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0