KNAS!

Hej alla :) Tänkte bara ta upp ett ämne jag tyckte var sjukt weird... Ligger i sängen och ser på tv när jag först inte hajjar vad det handlar om. Efter ett tag förstod jag, det handlade om att amma någon annans barn och den ditt. ("korsamning") SJUKT KNAS! Den ena tyckte det var sexuellt tillfredställande och att hon kände sitt könsorgan kopplas till sina bröst och dom andra tyckte inte alls det var konstigt. FYFAN SVINERIER! Vad tycker ni? Enligt mig är det bara sjukt äckligt, det som är ditt är ditt. Hur bra vän jag än varit med människan hade jag aldrig låtit den amma mitt barn.

Aja nog snackat om det. Ska snart ringa älskling och prata lite. (: Är så glad att jag har dig, tack för att du finns vid min sida oavsett vad. jag älskar dig. Ha en fortsatt trevlig kväll alla och så hörs vi förmodligen imorgon! :)

Kisses & sweet dreams! / gabriella.



DAGENS KLÄDSEL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0