nytt år, ny start!

Ett av mina nyårslöften detta året var som inte många vet: att starta en ny blogg, fixa nice design och skriva om ännu mer ointressanta grejer! Har nog inte uppdaterat i min förra blogg på minst ett halvår, om inte mer...

I alla fall för er som inte vet:
Jag heter Gabriella Malmborg och är 17 år, pluggar samhälle och har en pojkvän sen snart ett år tillbaka som jag älskar över allt. :) På helgerna umgås jag helst med mina girls eller bara tar det lugnt. that's soft.

Imorgon är det skola och jag ska snart gå och lägga mig. Uppdaterar mer imorgon, tänkte jag skulle komma på något funny då som typ "veckans måste ha" eller något sånt töntigt. :) 

kisses and sweet dreams!  / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0