Ohh, självaste "Kissie" kommenterar mina inlägg.

Hahaha, lyckades med att fånga uppmärksamhet genom min mega komiska kommentar jag kommenterade på självaste "Kissies" blogg. Trodde hon var för upptagen för att lägga ner energi på att se ner på sina läsare :)

Alexandra om sometimes i miss it.:   (länken är genomskynlig)
nolla -.-
IP: *********


Aja, sitter och ser på two and a half men just nu, lite nice faktiskt. ( i brist på annat )

Blev sjukt ledsen innan när pappa kom hem, min faster ligger sen en tid tillbaka inlagd på sjukhus för cancer och inatt beräknar läkarna att hon somnar in för gott. ;'/ Känns konstigt det där med att man inte riktigt vet vad man går miste om förens det är försent. Har inte hälsat på henne en ända gång... Men oavsett vad som händer, hur många broar jag än bränner, var du än är, så kommer du alltid att vara min faster. Oavsett om du är i himlen eller på jorden. Vila i frid... <3

Kisses and see you soon!  / gabriella.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0