sometimes i miss it.

Hej alla igen (; kul att så många redan kollat in. Ligger dock fortfarande i sängen och funderar på en massa knas grejer. Top model Australien är på tv just nu, vet inte vad jag tycker. Tyra saknas haha. Det är väl hennes program liksom?

Funderade kring hur det egentligen är att ha pojkvän, visst har jag ett underbart liv med min baby men samtidigt saknar jag mina vänner och de saker jag alltid gjorde innan. ( misstolka inte ) Menar på det sättet att när jag inte hade honom så umgicks jag mer med min omgivning och hade alltid någonting i bakhuvudet. Fanns liksom alltid något att göra.
Äh skitsamma, nu kommer han snart och glad är jag för det. Saknar honom faktiskt, kanske borde låta bli att tänka i de banor jag ibland gör. haha, patetiska jag.

Hörs ikväll antar jag, tänkte komma på något roligt att blogga om då.

Kisses and keep smiling!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

nolla -.-

2009-01-22 @ 17:58:15
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0