sugarplum.

Heejs alla (; Tänkte berätta lite snabbt om min dag, började med skolan där jag träffade hanna. alltid lika nice :) Efter skolan drog jag hem och såg en film. Efter det fick jag värsta rycket att åka ut till väla med mamma så så blev det. Väl på väla inhandlades: ett par jeans leggings ( i jeanstyg ) , en svart hunky dory kofta, två par trosor as söta och inget mer.
Kom typ nyss hem eller nä inte direkt har hunnit klicka hem ett linne också från odd molly. fin fint! ( www.sidandsally.com  ) Nä, nu ska jag ner och ta ut mina kläder ur tvättmaskinen, ta bort mitt smink och gå och lägga mig. Tidig morgon imorgon you know. Så sov sött alla!

Kisses & sweet dreams!  / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0