upp & hoppa!

Upp och hoppa alla! Idag är det fredag och jag är för en gångs skull relativt kvitt min förskylning. Känner mig piggare än någonsin efter ett kallt glas berocca också. That's nice. Ligger i sängen och ser på the voice, har nyss smörjt in hela kroppen i bodylotion så måste låta de torka innan jag kan klä på mig. Har tre timmars naturvetenskap idag, slutar dock tidigt så jag överlever. Ikväll har jag ingen som helst aning om vad som händer, kanske fest? Återstår att se.

Dagens outfit:
Leggings med jeans immitation ( från Cubus i think )
Baby-rosa Odd molly tunika
Grå Hunky dory kofta
Rosa Gucci sneakers
City bag från Louis Vuitton


Well, Kisses & have a nice day!  / gabriella.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0