you will see.

Sitter nere i vardagsrummet framför min dator och väntar på att tiden ska gå. Mammsen och jag ska ut och shoppa lite hade vi tänkt :) nice! Mina armband kom förresten idag så får hämta ut dom på vägen. ajaao. Tänkte tipsa om mitt vardags smink:

Max factor colour adapt pump foundation 70
Isadora compact powder 13
Maybelline mascara lash något ( grön förpackning ) waterresist
Loréal double extension black mascara
Helena rubenstein terracotta puder ( appliceras som rouge )
Body shops pump "brun puder" blir mest bara glittrigt
Hm's lösögonskugga metallic

Kicks puder borste av mordhår
Make up stores rouge borste
Make up stores foundation svampar

Nä nu kom mamma ner så nu ska jag åka, hörs senare kanske :)

Kisses & keep smiling.  / gabriella.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0