ett år. (;

Hejs alla (; !!! Ligger nu i min säng och ser på tv, ska snart ringa baby och säga god natt hade jag tänkt. Idag har jag inte gjort så mycket, var hemma från skolan för att bli helt frisk. Imorgon blir det däremot skola för hela slanten. tråk...

Kan inte sluta irritera mig på Kissie asså det fungerar liksom bara inte! Hon är så enormt störande att jag bara måste checka in hennes blogg var och varannan sekund. Aja... Har förresten sett en massa avsnitt av sex and the city idag med, sparade några tills imorgon dock! Idag är det exakt ett år sen jag och baby träffades, minns det som igår haha :) Ska dock inte gå in på detaljerna eftersom dom är på tok för skämmiga. Och vad säger man egentligen till sin pojkvän på sin ett års dag som vi firar imorgon? "jag älskar dig, hehehehehehehehe" Lär bli något sådant, och ni som känner mig vet att jag kan vara extrem på att uttrycka mina känslor för någon skriftligt men kanske inte riktigt lika bra på att uttrycka dom med ord. Brukar resultera i "jaa, men ehhhmm??? vad ska vi göra imorgon då?" haha! Gabban upp i dagen. Aja, ska kila nu skriver bara en massa trams och inget vettigt alls så. haha. Hörs imorgon!

Kisses & sweet dreams! / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0