freaky tuesday!

Hejsan alla :) Vet att jag är seg när det gäller bloggandet just nu, ska bättra mig. Idag har jag inte gjort så mycket, var i skolan till ett sen stack jag till baby en stund och tog hand om honom. Han är fortfarande sjuk, kommer jag nog också att bli ;/ Aja. Efter det drog jag hem och duschade, la mig och sov en liten stund och nu sitter jag här framför datorn. Vill ni veta en sjuk sak? Om exakt en vecka har jag och baby ett år, ett helt år... :) och jag älskar honom så mycket.

Saknar Julia förresten. Aja, imorgon är det skola till tolv och sen chillidill dill dill hela dagen. (;

Dagens outfit:
- jeans leggings med dragkedjor nertill från Gina tricot
- tommy hilfiger blommiga sneakers
- blå odd molly tunika
- svart mini-jacka i spets från Gina tricot
- svart stor halsduk
- stora guldiga örhängen

Nej, nu ska jag se tv tror jag. Ha det fint så hörs vi imorgon. :)

Kisses & keep smiling! / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0