marijuana?

Heejs, ligger nu i min säng och tittar på en dokumentär om en kvinna från england som åker till amsterdam och testar röka. Haha, sjukt underhållande hon är ball. 40 bast minst, 3 barns mamma och nu stenad, she's way to good. haha.
Aja, idag har jag varit med baby hela eftermiddagen sen nu på kvällen har jag inte gjort allt för mycket. Bara slappat framför tvn och varit allmänt degig. Men sånt gillar vi, inte sant? :) Skola imorgon och jag SKA komma upp. Hörs imorgon i guess nu är reklam pausen slut.

Kisses & sweet dreams! / gabriella.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin ? :)

2010-08-16 @ 13:28:55
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0