sexturister, ikea, baby och bobble spinner!

Hej alla! :) Vet att jag är dålig på att blogga just nu, orkar liksom bara inte riktigt. Känner att det jag skriver är totalt värdelöst och att ni läsare inte alls är nöjda. Men så är det inte? :S eller?

Aja, dagen började med skola. Började ett nytt arbete i samhälle b om sexturister, barn säljs och allting sägs ha ett pris. Sjuk värld vi lever i kan jag ju bara konstatera. Efter skolan stack mamma och jag till ikea och köpte lite smått och gott. Alltid nice. Nu ligger jag här och spelar bobble spinner i min säng och väntar på att jag ska ringa baby och säga natti. Ska ringa om tio minuter. Har tvångstankar. help me! jaja, förövrigt står mitt liv rätt stilla just nu. Händer ingenting särskilt och jag är förtillfället väldigt nöjd med det. Saknar dock min stora syster väldigt mycket. Julia, du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta. Jag älskar dig, hoppas att du förstår det. Och nej för er som undrar, vi är inte syskon på riktigt, men hon har liksom alltid varit som en stora syster och en bästa vän för mig. ( Därav smeknamnet "stora-syster" ) Yepp så så ligger det till. Nä nu ska jag vinna en omgång bobble spinner. Hörs imorgon i guess, börjar kvart över tio. Sovmorgon sköönt...

Kisses & sweet dreams! / gabriella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0